Home&You

Święta to szczególny czas, również dla naszego klienta – home&you, który od wielu lat dba o wystrój naszych domów. Należy bowiem pamiętać, że atmosferę tworzą nie tylko ludzie, ale i wnętrza, a co za tym idzie przedmioty, które je wypełniają. Dlatego postawiliśmy sobie za cel pokazanie świątecznej kolekcji home&you jak największemu gronu odbiorców – a w mediach, zimą, było o nas głośno!

Czas


Październik – grudzień 2016

Wyzwanie


Przeprowadzenie szerokiej komunikacji kolekcji bożonarodzeniowej marek home&you oraz à Tab wśród grupy docelowej – odbiorca indywidualny, zainteresowany tematyką aranżacji wnętrz.

Zadania agencji


Stworzenie treści komunikatów prasowych, zachęcających dziennikarzy do publikacji materiałów w tematycznych serwisach internetowych oraz intensywne działania follow-up mediów branżowych, mające na celu przedstawienie w ciekawy sposób oferty bożonarodzeniowej marek home&you oraz à Tab.

Narzędzia

Najważniejsze to poczuć świąteczny klimat, dlatego działania komunikacyjne rozpoczęliśmy się od przygotowania ciekawych i inspirujących treści komunikatów prasowych, które zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem, dystrybuowaliśmy do poszczególnych grup mediów branżowych. Grudzień to miesiąc nieodłącznie kojarzący się z podarunkami, dlatego proces komunikacji wsparliśmy intensywnym działaniem follow-up oraz przygotowaniem kreatywnej wysyłki (pakiet materiałów prasowych + świąteczne upominki) do dużej grupy mediów poruszających tematykę wyposażenia wnętrz.

Działania wzmocniliśmy komunikacją bezpośrednią z centrami handlowymi oraz wydawcami ich informatorów/biuletynów.

Konwersja

Zimą było o nas głośno, a intensywne działania komunikacyjne przyniosły wymierne korzyści w postaci prezentacji produktowych w mediach docelowych. Łączna ilość publikacji prasowych w najważniejszych tytułach wnętrzarskich i poradnikowych wyniosła 63, a internetowych - na portalach o tematyce wyposażenia wnętrz i kobiecej - przekroczyła 70.
Niezwykłym prezentem okazało się być zakończenie akcji komunikacyjnej – w grudniu podjęliśmy bowiem współpracę z wydawcą programu ‘Dzień dobry TVN’, dzięki której bożonarodzeniową kolekcję ozdób choinkowych zaprezentowano podczas jednego z grudniowych wydań. Miało to miejsce podczas wywiadu, jakiego udzielił Pani Katarzynie Bosackiej kierownik salonu, mieszczącego się w Centrum Arkadia w Warszawie. Tematem były trendy w tegorocznych dekoracjach choinkowych.
Dzięki podjętym działaniom, okolicznościową kolekcję zaprezentowaliśmy wybranej grupie docelowej, wzmocniliśmy pozytywny wizerunek marek wśród mediów branżowych oraz zacieśniliśmy relację z przedstawicielami priorytetowych redakcji. Na dobry koniec i początek roku!