Zimą było o nas głośno, a intensywne działania komunikacyjne przyniosły wymierne korzyści w postaci prezentacji produktowych w mediach docelowych. Łączna ilość publikacji prasowych w najważniejszych tytułach wnętrzarskich i poradnikowych wyniosła 63, a internetowych - na portalach o tematyce wyposażenia wnętrz i kobiecej - przekroczyła 70.
Niezwykłym prezentem okazało się być zakończenie akcji komunikacyjnej – w grudniu podjęliśmy bowiem współpracę z wydawcą programu ‘Dzień dobry TVN’, dzięki której bożonarodzeniową kolekcję ozdób choinkowych zaprezentowano podczas jednego z grudniowych wydań. Miało to miejsce podczas wywiadu, jakiego udzielił Pani Katarzynie Bosackiej kierownik salonu, mieszczącego się w Centrum Arkadia w Warszawie. Tematem były trendy w tegorocznych dekoracjach choinkowych.
Dzięki podjętym działaniom, okolicznościową kolekcję zaprezentowaliśmy wybranej grupie docelowej, wzmocniliśmy pozytywny wizerunek marek wśród mediów branżowych oraz zacieśniliśmy relację z przedstawicielami priorytetowych redakcji. Na dobry koniec i początek roku!