Krause

Zima to najtrudniejszy okres dla kierowców pojazdów ciężarowych, wyruszających w długie trasy. Wraz z firmą KRAUSE postawiliśmy sobie za cel zwiększenie świadomości dotyczącej zagrożeń wynikających z zalegającego na dachach naczep samochodów ciężarowych śniegu oraz lodu. Połączyliśmy komunikację dotyczącą bezpieczeństwa z innowacyjnymi rozwiązaniami KRAUSE, wspierając tym samym akcję Fundacji Truckers Life www.odsnieztrucka.pl.

Czas

Czas


Grudzień 2016 – Luty 2017
Wyzwanie

Wyzwanie


Przeprowadzenie szerokiej komunikacji dla rusztowania do odśnieżania pojazdów ciężarowych oraz wsparcie komunikacyjne akcji odsnieztrucka.pl, zainicjowanej przez Fundację Truckers Life.
Zadania agencji

Zadania agencji


Przygotowanie pakietu działań edukacyjnych i komunikacyjnych, promujących rusztowanie do odśnieżania pojazdów Krause.

Narzędzia

Komunikację o tym niezwykle ważnym problemie oparliśmy o informacje prasowe dedykowane mediom TSL, zwracając uwagę na powszechny problem nieodśnieżonych naczep samochodów ciężarowych oraz na ryzyko, jakie niosą one użytkownikom dróg. Akcja świadomościowa stała się doskonałą okazją do przedstawienia zalet i korzyści konstrukcji rusztowań do odśnieżania firmy KRAUSE.

Dodatkowo, wraz z firmą KRAUSE, wsparliśmy komunikację akcji odsnieztrucka.pl, której celem jest promocja budowy specjalnej infrastruktury służącej do odśnieżania pojazdów. Nasz klient został sponsorem pierwszej konstrukcji, która stanęła na stacji BP w miejscowości Stobierna przy DK nr 19 w województwie podkarpackim. Uroczyste oddanie jej do użytku, miało miejsce w dniu 10.02.2017 r. w trakcie happeningu, w którym udział wzięli przedstawiciele Fundacji Truckers Life, Polskiej Unii Transportu, Związku Pracodawców „Transport i Logistyka Polska”, Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego oraz KRAUSE. Punkt widzenia kierowców przedstawiła Iwona Blecharczyk „Trucking Girl”.

Konwersja

Edukacja, promocja odpowiednich zachowań, a przede wszystkim odpowiedzialność za siebie i innych uczestników ruchu drogowego – to główny cel kampanii, prowadzonej dla firmy KRAUSE. Intensywne działania komunikacyjne pozwoliły rozpowszechnić wiedzę na temat konieczności odśnieżania naczep aut ciężarowych i przedstawić inicjatywę, zgodnie z którą, na terenie Polski mają powstawać kolejne konstrukcje do odśnieżania. Temat odbił się szerokim echem w mediach branżowych, czego dowodem są 24 publikacje zarówno w internecie, prasie oraz radiu.