Paroc Polska

Dotarcie do grupy profesjonalistów, odpowiedzialnych za planowanie systemów grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, to duże wyzwanie i ogromna odpowiedzialność. Komunikacja specjalistyczna wymaga bowiem ogromnej wiedzy i precyzji, a także interesującego sposobu podania. Dlatego, wraz z firmą Paroc, przygotowaliśmy poradnik projektowania instalacji dla profesjonalnego odbiorcy.

Czas

Czas


Sierpień – wrzesień 2016
Wyzwanie

Wyzwanie


Wzmocnienie świadomości marki oraz komunikacja oferty firmy wśród profesjonalistów odpowiedzialnych za planowanie systemów grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w budynku – architektów, projektantów, inżynierów instalacji.
Zadania agencji

Zadania agencji


Zaplanowanie, przygotowanie i promocja poradnika projektowania instalacji dla profesjonalnego odbiorcy.

Narzędzia

Pierwszym etapem prac była selekcja obszarów tematycznych, stanowiących osobne rozdziały publikowane na stronie Paroc w odstępach tygodniowych.
>br>Każdy z rozdziałów uwzględniał najczęściej spotykane problemy projektowe i ich rozwiązania oraz często zadawane pytania i odpowiedzi. Wymaganą kompetencją Agencji była znajomość przepisów budowlanych oraz zrozumienie owych wyzwań, a także dopasowanie do nich właściwych rozwiązań Paroc. Prace redakcyjne objęły copywriting specjalistyczny, ułożenie treści na stronie oraz dobór materiałów graficznych.

Końcowym etapem projektu były działania z obszaru media relations oraz followup mediów budowlanych i instalacyjnych, a także nadzór nad mailingiem do bazy profesjonalnych projektantów systemów grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych.

Konwersja

Poradnik spotkał się z zainteresowaniem profesjonalistów oraz mediów branżowych. O nowej publikacji Paroc można było przeczytać m.in. w magazynie InstalReporter oraz na wielu licznych portalach specjalistycznych (np. www.izolacje.com.pl, www.rynekinstalacyjny.pl, www.ogrzewnictwo.pl).