Kompetencje

Generujemy wartościowe treści dostosowane do bieżącego zainteresowania grup docelowych, zapewniamy aktywne wsparcie dla działań reklamowych Klienta w oparciu o wieloletnie relacje z czołowymi mediami branżowymi, realizujemy skuteczne i zróżnicowane kampanie zorientowane na mierzalne efekty. Zarządzamy informacją na każdym etapie procesu komunikacyjnego, budując świadomość i pożądany wizerunek marki wśród precyzyjnie dobranych grup odbiorców.

Doradztwo strategiczne

Opiniowanie i rekomendacje działań PR
Monitoring mediów
Monitoring konkurencji
Doradztwo kryzysowe

Social media relations

Facebook/LinkedIn/IG/Pinterest
Strategie komunikacji w SM
Tworzenie angażujących treści
Działania reklamowe
Monitoring

Public relations

Komunikacja B2B, B2C
Komunikacja wewnętrzna
PR Produktowy
PR Korporacyjny
E-PR
Employer branding

Content marketing

Planowanie kampanii
Tworzenie treści w różnych odsłonach
Dobór optymalnych kanałów
Monitoring i analiza
Zarządzanie treścią www

Media relations

Biuro prasowe
Materiały prasowe
Artykuły specjalistyczne
Kompletne bazy mediów
Wysyłki kreatywne
Spotkania z mediami

Akcje specjalne

Event management
Wydawnictwa firmowe
Planowanie mediów
Kreacja

Marketing internetowy

Pozycjonowanie
Audyt SEO
Google AdWords
Facebook Ads
Lead Generation

Marketing analityczny

Google Analytics
GTM & GSC
Marketing automation
Eye-Tracking Heatmaps
Optymalizacja konwersji

Opracowanie kompleksowej strategii PR

Opracowanie kompleksowej strategii PR to najważniejszy etap w budowaniu wizerunku i reputacji firmy. Analiza – wnioski – konsultacja i działanie to absolutny fundament, który pozwala na stworzenie spójnej, efektywnej i profesjonalnej komunikacji. Tak budujemy nasze know – how o każdym Kliencie, by jak najlepiej realizować wyznaczone cele strategiczne.

Ciekawy content, rzetelnie i profesjonalnie przygotowane treści

Ciekawy content, rzetelne i profesjonalnie przygotowane treści oraz ciągłe wsłuchiwanie się w potrzeby mediów – to podstawa udanej strategii Media Relations. Dodając do tego wieloletnie zaufanie, doskonały timing oraz nieustanne śledzenie komunikacyjnych trendów, docieramy z informacją do wybranych dziennikarzy i wskazanych grup docelowych. Profesjonalnie i na czas!

Niekonwencjonalny wachlarz działań

Budowanie reputacji marki doskonale uzupełnia szeroki wachlarz działań dodatkowych, wykraczających poza ramy standardowej komunikacji. Kluczowe dla firmy wydarzenia, inspirujące eventy, wysyłki kreatywne, a może profesjonalne i ciekawe wydawnictwo marketingowo - wizerunkowe? To tylko niektóre z możliwości kreatywnego budowania wizerunku firmy.