Kompetencje

Generujemy wartościowe treści dostosowane do bieżącego zainteresowania grup docelowych, zapewniamy aktywne wsparcie dla działań reklamowych Klienta w oparciu o wieloletnie relacje z czołowymi mediami branżowymi, realizujemy skuteczne i zróżnicowane kampanie zorientowane na mierzalne efekty. Zarządzamy informacją na każdym etapie procesu komunikacyjnego, budując świadomość i pożądany wizerunek marki wśród precyzyjnie dobranych grup odbiorców.

Doradztwo strategiczne

Doradztwo strategiczne

Opiniowanie i rekomendacje działań PR
Monitoring mediów
Monitoring konkurencji
Doradztwo kryzysowe

Social media relations

Social media relations

Facebook/LinkedIn/IG/Pinterest
Strategie komunikacji w SM
Tworzenie angażujących treści
Działania reklamowe
Monitoring

Public relations

Public relations

Komunikacja B2B, B2C
Komunikacja wewnętrzna
PR Produktowy
PR Korporacyjny
E-PR
Employer branding

Content marketing

Content marketing

Planowanie kampanii
Tworzenie treści w różnych odsłonach
Dobór optymalnych kanałów
Monitoring i analiza
Zarządzanie treścią www

Media relations

Media relations

Biuro prasowe
Materiały prasowe
Artykuły specjalistyczne
Kompletne bazy mediów
Wysyłki kreatywne
Spotkania z mediami

Akcje specjalne

Akcje specjalne

Event management
Wydawnictwa firmowe
Planowanie mediów
Kreacja

Marketing internetowy

Marketing internetowy

Pozycjonowanie
Audyt SEO
Google AdWords
Facebook Ads
Lead Generation

Marketing analityczny

Marketing analityczny

Google Analytics
GTM & GSC
Marketing automation
Eye-Tracking Heatmaps
Optymalizacja konwersji

Opracowanie kompleksowej strategii PR

Opracowanie kompleksowej strategii PR to najważniejszy etap w budowaniu wizerunku i reputacji firmy. Analiza – wnioski – konsultacja i działanie to absolutny fundament, który pozwala na stworzenie spójnej, efektywnej i profesjonalnej komunikacji. Tak budujemy nasze know – how o każdym Kliencie, by jak najlepiej realizować wyznaczone cele strategiczne.

Ciekawy content, rzetelnie i profesjonalnie przygotowane treści

Ciekawy content, rzetelne i profesjonalnie przygotowane treści oraz ciągłe wsłuchiwanie się w potrzeby mediów – to podstawa udanej strategii Media Relations. Dodając do tego wieloletnie zaufanie, doskonały timing oraz nieustanne śledzenie komunikacyjnych trendów, docieramy z informacją do wybranych dziennikarzy i wskazanych grup docelowych. Profesjonalnie i na czas!

Niekonwencjonalny wachlarz działań

Budowanie reputacji marki doskonale uzupełnia szeroki wachlarz działań dodatkowych, wykraczających poza ramy standardowej komunikacji. Kluczowe dla firmy wydarzenia, inspirujące eventy, wysyłki kreatywne, a może profesjonalne i ciekawe wydawnictwo marketingowo - wizerunkowe? To tylko niektóre z możliwości kreatywnego budowania wizerunku firmy.