Aktualności
AGENCJA DO RANY PRZYŁÓŻ. TOWER GROUP ROZSZERZA WSPÓŁPRACĘ Z FIRMĄ Paul HARTMANN

DermaPlast® to seria plastrów opatrunkowych o różnorodnych zastosowaniach. Marka jest częścią bogatego portfolio produktów Grupy Paul HARTMANN - koncernu o 200-LETNIEJ tradycji, którego oddziały znajdują się w 35 krajach i który zatrudnia ponad 10 000 pracowników na całym świecie.

Działania promocyjne obejmujące SEO, social media i performance marketing dla produktów DermaPlast, to kolejny etap współpracy Paul Hartmann i Tower w zakresie SEM oraz content marketingu. Na potrzeby kampanii agencja, we współpracy z popularną ilustratorką Blanką Biernat, stworzyła rysunkową postać Plastrycji. Ta zapracowana managerka w dużej korporacji, żona zapominalskiego męża i mama dwójki urwisów edukuje fanów marki w zakresie poprawnego doboru plastrów i opatrunków. 

Grupa Paul Hartmann znana jest na rynku medycznym z dostarczania wysokiej jakości produktów opatrunkowych, diagnostycznych i pielęgnacyjnych, a także z wyposażania sal operacyjnych. Cieszymy się, że nasza współpraca z tak wymagającym partnerem, w tak trudnej i rygorystycznej branży ochrony zdrowia, pozwala nam na realizowanie coraz bardziej odważnych, zintegrowanych kampanii promocyjnych.