Aktualności
Bezpiecznej pracy mówimy tak! Rok 2017 będzie dla naszego klienta, firmy Wiha, czasem szczególnym. Wraz z początkiem lutego w życie wchodzi nowa prozdrowotna kampania „I feel Wiha”, która ma za zadanie uświadamiać Profesjonalistów o wadze bezpiecznej pracy pozbawionej chorób zawodowych. Problemu kontuzji i urazów wynikających ze specyfiki pracy z narzędziami ręcznymi nie należy bagatelizować. Wydawać by się mogło, że wkrętak to z pozoru narzędzie stosunkowo proste w swojej budowie i użyciu, jednak okazuje się, że właśnie jego konstrukcja ma ogromny wpływ na wiele elementów pracy – przede wszystkim jej ilość i jakość.

Elektryka prąd nie tyka, ale urazy imają się go bardzo często – zatem szkolimy, podpowiadamy, uświadamiamy! Pracujcie bezpiecznie i zaglądajcie na stronę https://www.i-feel-wiha.com/pl/.

Agencja PR Tower wspiera nie tylko kampanię marki, ale zajmuje się całościową opieką komunikacyjną i wizerunkową firmy Wiha – od copywritingu, aż po pełnowymiarowe media relations.