Aktualności
Work smarter not harder!

„Umysł jest od generowania pomysłów, a nie od ich przetrzymywania” – twierdzi David Allen, twórca metody GTD (Getting Things Done). Tajniki tej techniki i innych „supermocy” uwalniających kreatywność, pomagających w efektywnej pracy i zarządzaniu sobą w czasie, poznawali uczestnicy zorganizowanych przez nas warsztatów „Work smarter not harder!”. A wszystko to w ramach nietypowej formy promocji projektu „Przepis na Rozwój”.

W nieszablonowej przestrzeni Co\Walk HUB doskonale dyskutuje się o nowych ideach: deep work i metodzie GTD. Freelancerzy, twórcy startupów i małych firm z branży technologicznej muszą zachować koncentrację i wysoką produktywności, by z powodzeniem zrealizować swoje zamierzenia. Jak radzić sobie z nadmiarem informacji, walczyć z dystraktorami i pracować w maksymalnym skupieniu opowiadali uczestnikom warsztatów Łukasz Chruściel i Mateusz Zalewski z firmy Sylius.

Strategia komunikacji projektu „Przepis na Rozwój” to nie tylko media relations, marketing internetowy, teksty SEO czy kampanie reklamowe adwords.

Jako agencja PR sięgamy również po niestandardowe formy promocji, by wesprzeć budowanie wizerunku firmy.

Niekonwencjonalne warsztaty to nietypowe zaproszenie do zapoznania się z projektem i jego reklama. Sądząc po opiniach uczestników - skuteczna.