Orion Business Tower
Henryka Sienkiewicza 85/87
90-057 Łódź
+48 665 591 569
l.osinski@towergroup.com.pl
„Umysł jest od generowania pomysłów, a nie od ich przetrzymywania” – twierdzi David Allen, twórca metody GTD (Getting Things Done). Tajniki tej techniki i innych „supermocy” uwalniających kreatywność, pomagających w efektywnej pracy i zarządzaniu sobą w czasie, poznawali uczestnicy zorganizowanych przez nas warsztatów „Work smarter not harder!”. A wszystko to w ramach nietypowej formy promocji projektu „Przepis na Rozwój”.
W nieszablonowej przestrzeni Co\Walk HUB doskonale dyskutuje się o nowych ideach: deep work i metodzie GTD. Freelancerzy, twórcy startupów i małych firm z branży technologicznej muszą zachować koncentrację i wysoką produktywności, by z powodzeniem zrealizować swoje zamierzenia. Jak radzić sobie z nadmiarem informacji, walczyć z dystraktorami i pracować w maksymalnym skupieniu opowiadali uczestnikom warsztatów Łukasz Chruściel i Mateusz Zalewski z firmy Sylius.
Niekonwencjonalne warsztaty to nietypowe zaproszenie do zapoznania się z projektem i jego reklama. Sądząc po opiniach uczestników - skuteczna.
„Umysł jest od generowania pomysłów, a nie od ich przetrzymywania” – twierdzi David Allen, twórca metody GTD (Getting Things Done). Tajniki tej techniki i innych „supermocy” uwalniających kreatywność, pomagających w efektywnej pracy i zarządzaniu sobą w czasie, poznawali uczestnicy zorganizowanych przez nas warsztatów „Work smarter not harder!”. A wszystko to w ramach nietypowej formy promocji projektu „Przepis na Rozwój”.
W nieszablonowej przestrzeni Co\Walk HUB doskonale dyskutuje się o nowych ideach: deep work i metodzie GTD. Freelancerzy, twórcy startupów i małych firm z branży technologicznej muszą zachować koncentrację i wysoką produktywności, by z powodzeniem zrealizować swoje zamierzenia. Jak radzić sobie z nadmiarem informacji, walczyć z dystraktorami i pracować w maksymalnym skupieniu opowiadali uczestnikom warsztatów Łukasz Chruściel i Mateusz Zalewski z firmy Sylius.
Niekonwencjonalne warsztaty to nietypowe zaproszenie do zapoznania się z projektem i jego reklama. Sądząc po opiniach uczestników - skuteczna.