Łódź to idealne miejsce na takie poszukiwania - z kilku powodów. PR-owcy z bogatym portfolio, lokalizacja, dobre ceny i klimatyczne zaplecze do organizacji konferencji, eventów, czy spotkań biznesowych to zalety, które przyciągają zarówno korporacje, jak i firmy z sektora MŚP.
Łódź dość długo borykała się ze złym wizerunkiem, nie tylko jako miejsce do odwiedzenia na turystycznej mapie Polski, ale również jako cel inwestorów z kraju i zagranicy. Od 15 marca br. w CNN i BBC możemy oglądać spoty reklamowe „Nie inwestuj w Łodzi!” promujące miasto jako łakomy kąsek dla koncernów i businessmanów z całego świata. W 2007 r. Urząd Miasta Łodzi zaakceptował strategię wizerunkową, która w świadomości jej odbiorców ma zakorzenić obraz całej aglomeracji jako miejsca, gdzie powstają najlepsze pomysły, rodzą się kreatywne rozwiązania, a także zwrócić ich uwagę na lokalizację, w której istnieje zaplecze do tego, żeby powiodła się każda inwestycja. Wraz z rozwojem i promocją regionu powstały firmy obsługujące biznes, w tym nowe agencje PR o wysokim poziomie specjalizacji.
Specjaliści od PR-u zostają w Łodzi
Jeszcze 15 lat temu myśląc o karierze w public relations, automatycznie myślało się - Warszawa. Łódź taki kierunek studiów miała do zaoferowania tylko na prywatnych uczelniach. Dziś absolwenci liceum mają duży wybór na uczelniach państwowych, jeśli chodzi o specjalizację w tej dziedzinie, a ci, którzy te 15 lat temu wyruszyli do stolicy - chętnie wracają. Wielu przedstawicieli agencji PR w Łodzi to specjaliści w branży, biorący udział w ogólnopolskich konferencjach, prowadzące szkolenia i udzielające wywiadów w mediach ogólnopolskich: Design_i_Biznes/
Lokalizacja
Zaplecze do organizacji eventów, konferencji, briefingu
Łódź to dzisiaj miejsce z bazą noclegową w hotelach o zróżnicowanym standardzie, ale gwiazdy, które występują w Atlas Arenie nie narzekają ani na hotel Andel’s ani na Double Tree by Hilton. Nie brakuje również sal konferencyjnych w budynkach biurowych klasy A, klimatycznych miejsc o artystycznym klimacie, ani restauracji, których przy ul. Piotrkowskiej i nie tylko znajdziemy naprawdę dużo. Eventy i targi można organizować we wspomnianej Atlas Arenie, Hali Sportowej i Hali Expo. Do wyboru mamy także ośrodki zlokalizowane na obrzeżach Łodzi, dysponujące zarówno salami szkoleniowymi, jak i miejscami noclegowymi oraz atrakcjami dla gości. A wszystko spina niezwykle intrygujący, postindustrialny klimat, będący prawdziwą wizytówką miasta.
Agencja PR w Łodzi to strzał w 10., który nie tylko pomoże odświeżyć wizerunek Twojej firmy i rzucić nowe światło na sposób komunikacji z otoczeniem, ale także pozwoli zachować jakość za rozsądne pieniądze.